poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Don't worry, be weirdo

Uwaga, uwaga. Mam dino-dżamę. I z tej okazji tak się trochę ze swoim aparatem bawiłam. Na poprawę humoru i na urodziny. Poniżej nieznośnie duuużo zdjęć, bo się nie mogłam zdecydować. Zero samokrytyki. Od niektórych oczy mogą boleć (;
Attention, attention! I have dinosaur pajamas! And because of that I decided to make little photoshoot. For better mood and for my birthday. Below you'll find too many pictures - I couldn't make up my mind which I like better if I like them at all. Some of them are really bad though (:




















































5 komentarzy:

  1. Aga czad! super samojebki :) zwlaszcza zwiniety dinuś wzbudza taka pilna potrzebe przytulenia go!! :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Blog, będzie mi miło jak odpowiesz na moje pytania -> http://jacquelineeblog.blogspot.com/2014/08/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piżama mega! :D Ja też szukam czegoś takiego na zimę, gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta piżama! :DDD
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń